
Vols aprendre a ser youtuber?
El Periódico i Fundesplai presenten la primera edició del Youtubers Nature Camp, uns campaments d’estiu adreçats a joves de 14 a 17 anys, que combinen aventura, voluntariat ambiental i un taller de creació de vídeo per a xarxes socials.
Els campaments tenen una durada d'una setmana i se'n faran dues edicions: una del 25 de juny a l'1 de juliol a Sant Feliu de Buixalleu (Montseny) i una altra del 2 al 8 de juliol a Montesquiu (Osona).
Els i les joves participaran en un projecte de millora de l’entorn natural amb activitats de lleure i aventura i, a més a més, compartiran la seva experiència a través de les xarxes socials.
Concretament, faran un taller de creació de vídeo i esdevindran Youtubers. Faran vídeos explicant les accions de voluntariat ambiental que realitzin i els compartiran a les xarxes socials, amb l'objectiu de sensibilitzar sobre la necessitat de preservar la natura.
Més informació i inscripcions aquí.
Font: Punt TIC
Etiquetes: xarxes socials