Prestacions / Seguretat Social / Altres recursos i trà mits que cal conèixer abans de marxar a treballar a l’estranger | Cà psula formativa per a tècnics i informadors juvenils (12/7)
Per a joves de: Badalona, Barcelona, L'Hospitalet de Llobregat, Sant Adrià de Besòs, Santa Coloma de Gramenet
Tags: Mobilitat Internacional, Treballar a l'estranger, estranger, mobilitat europea, préstec
Temà tica activitat del calendari: formació per a tècnics
Tipus entrada al calendari: Mobilitat internacional
Organitza: Joventut -Consell Comarcal del Barcelonès-
Dates de realització Divendres 12 de juliol de 2013, de 11:00 a 13:00 hores
Descripció El proper divendres 12 de juliol , a partir de les 11 del matí, la Sala de la Pau del Centre Juvenil Mas Fonollar de Santa Coloma acull una jornada adreçada a tècnics i informadors juvenils de tota Catalunya.
Es tracta d’una activitat organitzada pel Centre Europa Jove amb l’objectiu d’apropar als tècnics, informadors juvenils i altres professionals que treballen amb aquest col•lectiu una sèrie de recursos relacionats amb les oportunitats de marxar a l’estranger que tenen els joves . La cita s’emmarca dins del paquet de càpsules formatives que ha programat l’Oficina de Joventut i Habitatge del Consell Comarcal del Barcelonès , fruït d’un conveni acordat amb la Direcció General de Joventut de Catalunya .
Durant la sessió informativa, de dues hores de durada, les orientadores de mobilitat internacional del Centre Europa Jove facilitaran recursos relacionats amb les prestacions a les que poden accedir els joves per tal de poder marxar a treballar a l’estranger, així com les vies d’informació a través de les quals poden accedir a aquests recursos. De la mateixa forma, es parlarà dels tràmits que cal realitzar abans de començar a viure en un altre país .
Data i horari: Divendres 12 de juliol 2013 / De 11 a 13h
Lloc: Sala de la Pau del CJ Mas Fonollar – Europa Jove / Carrer Sant Jeroni 1-3, 08923 Santa Coloma de Gramenet (L1 Santa Coloma)
Inscripcions : Fins l’11 de juliol o fins a exhaurir places / Per inscriure’s cal ser usuàri/a del web www.barcelonesjove.net
Més informació o problemes amb la inscripció: contacteu amb comunicaciojove@barcelones.cat
Informació complementà ria
Públic objectiu:
Tècnics, informadors juvenils i altres professionals de joventut d'arreu Catalunya.
Certificat d'assistència:
Si
Etiquetes:
estranger ,
mobilitat europea ,
Mobilitat Internacional ,
préstec ,
Treballar a l'estranger