Badalona promociona la seva façana marÃtima amb degustació de tapes i un bany nocturn
Amb l’objectiu de donar la benvinguda definitivament a l’estiu, el proper 14 i 15 de juliol tindrà lloc el Festival Badalona Tapas & Midnight Bath al passeig marítim de Badalona. Es tracta d’una iniciativa privada d'una quinzena de restauradors que tenen la intenció de rellançar aquest municipi com a ciutat turística així com promocionar la gastronomia local i l’espai marítim badaloní.
El festival començarà dissabte 14 quan diversos negocis vinculats amb l'hostaleria oferiran tapes per 2 euros i mig amb beguda inclosa i, al mateix temps, el mar convidarà els comensals a fer un bany nocturn al ritme de la música. Durant aquell cap de setmana, hi ha organitzades d'altres activitats, com ara una guerra de pistoles d’aigua i que, en qualsevol cas, sempre es realitzaran a la platja dels pescadors, a tocar del passeig marítim que ha estat inaugurat el darrer mes de juny i que espera revitalitzar l'activitat econòmica de l'entorn.
Paral·lelament, tots els assistents rebran informació sobre diferents rutes turístiques per fer a Badalona i dels diversos serveis que s'hi ofereixen. En definitiva, l’objectiu és situar Badalona com una parada obligatòria pels turistes i obrir la ciutat als ciutadans i ciutadanes de la comarca.
Etiquetes: Oci











